стаття 15 із 17
19
Жовтень 2024року
управління ризиками

Підписуємо документи в системі електронного документообігу, коли директор відсутній

Як діяти, коли керівник не має змоги підписати документи, наприклад, перебуває у відпустці, відрядженні, на лікарняному тощо? Із паперовими документами можна знайти рішення. З електронним документообігом та різними КЕП посадових осіб розібратися складніше — виникає багато запитань щодо правомірності поставлених підписів. У статті підкажемо, як передати повноваження підписувати документи на час відсутності керівника та уникнути ризиків

Ірина Константинова , юрист-експерт із податкового обліку Експертус Головбух
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Головбух пояснює: навіщо ДПС проводить зустрічні звірки і як відповісти на запит
№ 19, 2024
Звітуємо про заброньованих працівників