інструменти бухгалтера
особистий розвиток
Електронне листування: як не зашкодити репутації
Як підтримувати зв’язок із колегами і керівниками, якщо працюєте віддалено чи за гнучким графіком? Основний спосіб комунікувати на відстані — електронне листування. На відміну від спілкування у месенджерах і соцмережах, листування електронною поштою має певні правила. Якщо дотримуватимете їх, зможете справити гарне враження на керівництво, запобігти конфліктам із колегами й ефективно співпрацювати з контрагентами
Щодалі, то активніше ми користуємося електронною поштою. А чи всі знають, як правильно вести ділове електронне листування? Корисні поради знайдете у статті
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ